vineri, 17 iunie 2011

MyMINI Days 2011

Am fost la ... MyMINI Days 2011 ... Yeyyy!!!


S-o luam cu inceputul si sa tragem o concluzie ca asa ii sade bine romanului.

S-a organizat marea adunare nationala .. de MINI.

Si nu ma refer aici la fuste scurte, ci la bestiutele alea frumoase si dracoase, cu caluti focosi sub capota. Da, e vorba de gama de modele MINI, produsa de BMW. Si ca sa ma dau mare ca stiu care sunt modelele le si enumar mai jos:

Mini One (75 horsisori/ 90 caluti diesel ),
Mini Cooper (122 caluti focosi / 112 horsisori de motorina),
Mini Cooper S (184 caluti ce manca jar),
Mini John Cooper Works (211 caluti iuti ca vantul)

Dar sa nu pierdem ideea cu adunarea. Deci, pe scurt :

  • Perioada: 3-5 iunie
  • Locatia: Fantanita Haiducului la 10 km de Sibiu
  • Participanti: pasionati posesori de MINI de orice fel
  • Sponsori: revista Auto EXPERT cu cateva abonamente, in rest, ne-au tras teapa
  • Evenimente: o plimbare incolonati pe Transfagarasan

Si mai pe larg, a fost o experienta emotionanta. Am intalnit oameni deosebiti, si toti pasionati de aceste masinute care pentru mine au personalitate si sufletel.

Ne-am intalnit vineri seara. Am venit grupuri grupuri din toate colturile tarii: Craiova, Bucuresti, Constanta, Timisoara, etc..
Ne-am adunat, ne-am cunoscut, si ne-am primit tricourile MyMINI, personalizate pentru acest eveniment.

Sambata, ne-am luat tricourile si incolonati pe cativa kilometri, am plecat la plimbare pe Transfagarasan. Simteam cum creste inima in mine vazand in fata si in urma mea o coloana intreaga de Mini-uri. Parca nu se mai terminau. Si cum sa nu iti bata inima mai repede cand auzi motoarele si le vezi cum urca pantele sau iau virajele pe serpentine.




Am ajuns asa incolonati pana la telecabina care duce la Balea Lac. De acolo drumul era inchis, din cauze de zapada pe traseu. 
Asa ca dupa ce am admirat natura o vreme, am facut o gramada de poze si ne-am uitat prin tarabele deschise la fata locului, am facut cale intoarsa si am mers prin Sibiu. O plimbare pe centru, o pizza la terasa, un suc si multe povesti, cam astea au fost activitatile. 
Pe seara, la disco clubul hotelului, s-a organizat si premierea celor mai bune lucrari din concursul de creatie MMD 2011. A urmat party-ul in costume medievale, care s-a intins pana spre dimineata pentru unii :)

Duminica, s-a dat stingerea, adica plecarea.
Dupa ultima sedinta de poze, ne-am luat ramas bun si am plecat fiecare spre casele noastre, cu un sentiment placut in suflet si cu o gramada de poze in aparat.


Astia am fost: noi, grupul in tricouri negre cu sigla MyMINI, si ele, bestiutele puse in linie ca sa fie trase in poza.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu